dum av dig

tja tja bloggen! dagen har varit super, på morgonen följde jag till pappas jobb, där fick jag massage :)
kom dock en kvart försent till matten, ops!
iaf gick till 12, fick skjus hem av matilda, jag hämtade lite små saker hemma sen for vi in till stan.
matilda dumpa mig vid christina, alla elever hade en innebandy tunering, så vart att jag gick dit!
matilda kom och plockade upp sen rullade vi vidare till stan, där strosade vi runt, köpte inget speciellt,
skulle egentligen sola men de vart it.. jag gick hem och nu sitter jag här i mitt ny städade rum, fick ett il i natt att städa.. ovanligt för att vara jag..
ska bara damsuga, ska även se lite avsnitt av big brother ta något gott att dricka och kanske tända lite ljus, mys!
i kväll blir det mest troligt att grilla hos min lill lasse som inte är liten längre men..
ja blir nog trevligt, hoppar över träningen eftersom jag har börjat känna att jag har ont i halsen och jag tänker inte låta det bryta ut så jag vilar nog! ska ut i garaget och se om pappas moppe startar -.-
min har gott sönder, å inte den gick den att laga med silvertejp.. typiskt
blir nog bra ändå, måste även packa inför i morrn, åå vad många måsten jag känner att he vart..


ha en bra kväll för det kommer jag att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0