även om du grät och sa: jag har aldrig känt så här, skulle det inte spela någon roll

vaken nu, känner mig som en zoombi.. eller som att jag har blivit över körd av en lastbil, ja d-ö-d iaf
berättar om går dagen kort, for till emma, vi satt och myste på hennes altan, sen när det blev mörkt for vi in till stan, hände dock inte så mycket där.. men vi träffade folk.. jag och jenny såg brolle, alltså brolle brolle den riktiga! och han busvissla på oss, hehe ;)
efter ett tag bestämde sig alla att dom skulle till jesper, men jag orkade inte följa så jag stannade med pontus, marcus och benne på max, vi gjorde inte mycket alls. Vi gick till benne efter ett tag.
Emma kom och hämtade upp mig sen for vi till jesper igen. halv 2 skulle jag vara hemma så vi for därifrån kring 1
kom hem och sen gick jag och la mig, ganska lyckad kväll om du fråga mig!  Nu ska jag ta mig någonting att äta
hejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0