du brände mina broar när du sa så där, du fick mig att förstå vem du egentligen är.

blev att jag sov hos pontus :) annars har jag inte gjort så mycket idag, hjälpt mamma, sett sunes sommar och städat mitt rum! har även hunnit med att toppa mitt slita hår, så nu är det inte lika risigt iaf, s-k-ö-n-t
vi får middags främmande klockan sex, surströmming står på listan och wooops så blev jag just jätte mätt ;) hatar det  efter ett tag smiter jag undan och sen vidare till emma, där ska det firas en underbaring vid namn av Jenny Stenvall! senare mot kvällen tror jag vi drar oss in till stan för att checka läget på crousingen :)
men nu ska jag skynda mig att byta om innan främmandet kommer! det känns som att det här blir en perfekt avslutning på ett underbart sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0