håll mig hårt eller släpp mig helt

KommentarTid 
fanny om you are hot and cold boy:
Alltså jag blir tokig av att tänka på det! Och har glömt att fråga då jag har träffar dig, så skriver en kommentar här. Vem är denna linda?;)
svar: Fanny du är söt! linda är mamma kompis som bor granne med matilda r :)

matchen gick åt helvete för min och alla andras del, nu är det verkligen f.m.l på riktigt!
efter matchen for jag till marcus, där var dom bästa!
efter det for jag hem och gjorde mig någon mat, och nu ligger jag i sängen.
klockan ringer halv åtta i morrn, hinner bara ha en lektion och det är svenska tal. Nu ska den andra gruppen göra deras tal och det kommer bli riktigt roligt!!, heh.
klockan ett är det begravning för finaste sebastian, annars tror jag att jag ska träna, om jag orkar dvs

emma öberg, jag älskar dig!

sommar känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0