jag fäller en tår för smärtan inombords och leendet jag visar utan på

träningen var inte så jobbig, vi pratade mest taktik inför morgondagens match hemma mot trångfors!
efter det cyklade jag hem, jag duschade sen kom matilda matilda och emma, vi for vidare till ICA där vi mötte upp linnea :) sen for vi till södra där myste vi på med jordgubbar och annat smått och gott ;)
vi bestämde även att vi brudar ska till phb i morrn för sol och bad, great!
kring 10 for jag till pontus för att säga hejdå till han för sista (?) gången innan jag far.. det blir alltså 2 veckor utan han.. fyfan vad jobbigt!! saknar han redan. kommer oxå sakna matilda som ska vara borta tills dagen skolan börjar om :( allting känns så jobbigt helt plötsligt.. men nu ska jag kanske tröst äta lite, borsta tänderna lite, krypa ner i sängen lite och kanske sova lite! puss


Kommentarer
Postat av: you know!

U + me = we? <3

2011-08-03 @ 02:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0