på rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla ting

hela dagen har spenderats av fotboll, först for jag på min match, vi förlorade..
sen följde pontus hem med dig, jag duschade och sen for vi till parken och såg marcus match. frida kom oxå efter ett tag :)
efter matchen stannade vi till hos pontus och hämtade varmare kläder, sen for vi hem till mig. först åt vi upp en hel godis påse :oo sen åt vi grillat hemma hos mig (y)
efter vi hade ätit for vi till marcus och plockade upp vårsa fina vänner där. Sen for vi till pontus och körde anden i glaset. och jag trodde faktiskt inte på det innan, men nu kan jag med all säkerthet säga att jag gör! fy fan läskigt!
i morrn ska jag försöka sova ut så länge som det bara går, måste dock vara hemma hos pappa klockan 12, sen går vi över till nolia och blir plåtade (fotade) ska bli kul! efter det har pontus och marcus match så jag och frida ska se den klockan 4, dom spelar inte i samma lag så känner på mig att det kommef bli lite känsligt... heh ;)
men nu måste jag verkligen sova! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0