somebody call 911

man blir så här jätte glad då allt man skriver far bort.. jaja

igår hade jag och Frida det super mysigt, vi har fotat osv.
Just nu ligger flickan och sover (ovanligt)
när hon har stigit upp och vi är klara så måste jag pallra mig hem för att jag ska hinna med allt jag vill och ska.
planerna är som så att, jag följer min familj och äter plankstek hos några bekanta. sen traskar jag mig hemåt och väntar på att alla andra ska börja droppa in, när dom har gjort det så fixar vi oss och sen drar vi till Larsson.
An then let the party start!
visste har vi vissa andra planer för kvällen men dom får vi se hur som blir.
det är våran plan B :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0