hittade på idas blogg, tidsfördrift

Namn: amanda isaksson 
Smeknamn:
hade så jag var mindre, men har tp inga nu
Hårfärg: blont
Höger eller vänsterhänt? höger
Bästa vän/vänner: har många, och dom vet vilka dom är
Gör på fritiden? tränar fotboll, pluggar och kompisar 
Sommar eller vinter? 
sommarn för fan!! hatar vinter

FAVORIT...
Godis: allt möjligt, men helst sura♥
Mat: kött
Film: The last song!♥
Sport: Fotboll!

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: jå!!
Rymt hemifrån: nae, eller jag och matilda då vi var små, heh
Sovit utomhus: Jå :)
Spytt i skolan: tror inte de!
Velat bli modell: jo, men är allderles för kort, haha :)
Sett en död människa: nae  
Ätit sushi: nee 
Varit på scen: jodå 
Retats: jaa jag är kung på de!

THIS OR THAT
Pepsi/cola: coooola♥
Mc donalds/Max: eh max!♥
Choklad/vanilj: beror på vad det är!
Jordgubbar/blåbär: bådå :)
Kött/vegetarian: kött :)
Tv/film: tv,

 KAN DU
Gå ner i splitt: haha ne men jag jobbar på de! 
Skriva med båda händerna: jo
Vissla: KLART!
Blåsa en bubbla: jajemen:) 
Ha dina ögon i kors: jamenjåå
Dansa: oeriöst ja

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: jenny
Du pratade i telefon med: mamma
Du msnade med: är aldrig på msn.. 
Du kramade: minns inte

 
TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: venne
Mirakel: kanske
Kärlek vid första ögonkastet: nja
Spöken: mm

de söög pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0