hola amigos

hejsan, la mig precis i sängen, träningen gick hyfsat bra bara bortsett från att jag har fått sjukt ont i knät;( de kanske är en inflammation eller en överbelastning, i morrn är de torsdag vilket betyder lååång dag, börjar halv 9 och slutar 4 ... hatar torsdagar! men på fredag står jag i uppis hela dagen så de blir ändå chill ;)
planderna för i morrn blir träning och plugg måste göra bort massa saker som måste göras innan nästa vecka..
bland annat så har jag engelska matte och no nästa vecka, så har börjat lite smått med de!
ska nog försöka sova så jag inte är som en zoombie i morrn´,.. god natt!



filmpremiär

ändå söt fillipa!

musik, jennys aka bitch blick

musiken, ida - emma - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0