.

känns som att jag inte orkar nå mer, de ska bli så grymt skönt att börja på en ny skola, börja om på nytt helt enkelt, förut ville jag absolut inte skiljas från vännerna som man har haft sen barnsben men nu vet jag inte längre,
jag behöver en ny start om jag ska orka, allt känns så jobbigt just nu, men skola vänner osv, krafterna börjar ta slut, är de problem så är de mitt fel, jag tar år mig allt och de gör tillslut att jag sammlar på mig en massa skit som jag egentligen inte ska behöva bära med mig, visst så kommer jag sakna en del inget snack om saken! men just nu är de bara ett fåtal, jag kan inte säga att jag kan lite på ngn till 100 % för de finns alltid ngn som sviker..
den enda som jag VET att jag säkert kan säga till de är min egen syster sara! hon kan jag prata med om precis allt! och hon kan med mig, de är nu på äldre dar jag har börjat inse hur mycket hon betyder för mig de är så sjukt mycke! hon är inte bara min syster utan oxå som en bästa vän som alltid finns där! 
jag längtar till hösten då jag får en ny start, ett nytt sätt att se på livet helt enkelt, jag vill bara säg att jag har världens underbaraste vänner, sara jenny terese och många fler som jag verkligen inte kommer att släppa taget om! för dom vännerna behöver jag mer än någonting annat!
just nu vill jag konccentrera mig på dom vännerna som jag vet vars jag har, som jag känner mig trygg och kan skratta med! jag vill inte ödsla någon energi på ngt eller någon annan.
finns mycke saker jag ångrar t.ex är jag på grymt dåligt humör nu för tiden, och de går oftast ut över min mamma, så jag vill säga förlåt till dig mamma för mitt beteende på sista tiden, jag är nog världens jobbigaste unge just nu, men jag kan inte styra över de, de bara blir så, jag vet att du skulle gör allt för mig, precis ALLT!
så nu vill jag säga förlåt och ge igen allt som du gett mig, för du har ändå alltid stått upp för mig.
jag behöver vara för mig själv ett tag, släppa allt annat som har med måsten att göra..
jag har nått den punkten då jag känner att jag behöver uppfriskning, någon som skakar om mig
förlåt för o intressant inlägg men kännde bara för att skriva av mig lite..

everything is my fault, and  i'm sorry fore that




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du byta skola?

2011-02-02 @ 10:25:36
Postat av: Mamma

Älskar dig "ungen" min <3 <3 <3 Allt löser sig ska du se! Puss <3

2011-02-02 @ 18:39:05
Postat av: fankan

Du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket gumman! Spenderar på tok för lite tid med dig, ärligt så saknar jag oss. Väldigt mycket. Du är en underbar människa och om det är nån man kan slappna av med och vara sig själv så är det med dig!

Tycker det är himla tråkigt att du ska känna så här nu i slutet på nian, får hoppas att det bara är en fas och att den går över snart. Ibland blir man bara så less vissa människor. Men du ska veta att det står många bakom din rygg, vi som alltid kommer stötta och älska dig för den du är och för det du gör.

Sluta aldrig vara den amanda du är, för du är för underbar för att behöva ändras på. Min kärlek till dig är obeskrivlig, en gång systrar alltid systrar..eller någonting? Vi har för mycket historia för att lägga oss bakom oss. Jag finns alltid för att lyssna på dina ord och jag hoppas du har lärt dig under dessa år att det du säger till mig stannar hos mig. Du är en ängel i mina ögon, glöm aldrig någonsin bort att jag älskar dig!

2011-02-03 @ 00:01:44
URL: http://fannylindblom.blogg.se/
Postat av: Tessy

Det kommer ordna sig, du vet vars du har mig <3 finaste vän!

2011-02-03 @ 07:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0