ämma sjödin är min cepe unge, kinder ägg, blondiie kalla henne vad du vill, bäst är hon då ;*

wille kom till mig kring 7, vi såg tv, pratade osv :)
blev att jag for på träningen, hade fys första halvtimmen, jobääätt som feeean..
skulle egentligen köra i morrn till skolan men då ska de vara snö storm så då orkar jag inte,
tar de på tisdag ist :) juste i morrn blir de marängswich, marengswitch jshdjgjfgjhd? ja skit samma ni fattar
till fruukost, lollo bjussar, sjukt snäll lärare, en av dom bästa!
ligger och smsar med @emma sjödin och kan säga att de har totalt snurrat om för henne, haha cepe unge älskar dig!

ska iaf sova nu, känns som att de är behövligt,



känns som att jag är på benen igen, fan vad gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0