damn hot

♥for som sagt på träningen, gick hyfsat......
tog epan för en gång skull, men jag kom då bara halvägs, tp
gick iaf soppa torsk mitt på e4;an så ja de var jag som stoppade hela vägen ändå till frasse rondellen!
stolt tjej!!!!!!!!!!! nää men det har inte varit min dag idag....
efter träningen for jag till wille, låg och såg film osv ;)
han fick min julklapp och jag fick hans, vart iaf grymt nöjd, tack finaste.♥
i morrn far jag förbi min älskade lilla sjukling som jag har varit utan i snart en vecka, har saknat henne sjukt!
kanske drar in till stan i morrn, jag får se hur jag gör med de.. sen blir de att vara barnvakt till therese,
vi ska laga mat och bara ha allmänt mysigt, länge sen sist...,/
ska göra en tidig natt, försöka iaf ,



they are so damn hard to forget the past, I'd be lying if I said I did not miss it, becuse i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0