tjäääna!

william tyckte de var dags att uppdatera lite, var ett bra tag sen nue!
for på stan med mammi efter skolan, kom hem med en ring!
ikwel blir de mest troligt william, ska höra vad resten av folket ska göra! :)
i morrn kommer emmabaabe tidigt på morgonen, blir nog staden för våran del.
kl 4 är de nog träning, sen drar vi dirr hem till mig och fixar oss, sen taggar vi i väg till björklunda där resten av kvällen kommer att spenderas med fint folk ;)

bilder från veckan!




jonas vanliga kommenatar; asså är jag fet?


jonas elskings vikarie!




de får duga!



Kommentarer
Postat av: tessy

älskar "hej, jag ska våldta dig" bilderna du lägger upp på mig.

2011-01-29 @ 15:49:44
Postat av: Anonym

Sara ee snygg! :) haha

2011-01-30 @ 21:58:46
URL: http://idaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0