jag och bästavän genom alla år














okej, man måste bjuda på sig själv...






matilda har varit min bästavän sen jag kan minnas,
hon var min första riktiga tjej "bästis" jag var mycke med killar när jag var liten,
max och david var nog mina bästisar då, vi cyklade och byggde hopp och hoppade osv, vi gjorde kill saker helt enkelt! de ägde....
vi i samma klass när matilda var 6 och jag 5, vi bor ju på samma gata så de har alltid varit en rännande emellan husen, minns att vi skjusade barn vagnar och gick i klackeskor, eller matilda gjorde,
vi har aldrig varit värst lika varandra, matilda var en väldigt bly och försiktig tjejig tjej med rosa klänningar och som alltid hjälpte mamma i köket, lydde alltid och gjorde som hon blev till sagd,
medans jag var tvärtemot, en liten energisk tjej med mycket bus i benen, jag var inte speciellt blyg,jag hade alltid skrap sår och plåser på benen! och gillade att göra saker som var "killiga"
brydde mig inte om vad jag hade på mig, bara de inte var klänning! de  var de värsta jag visste,
fastän vi är så olika så är vi så lika, jag känner matilda in och utvändigt, vet precis hur hon tänker och känner precis som hon vet om mig, de finns inga tvivel då jag är i närheten av matilda, hos henne känner jag mig trygg och jag VET att hon alltid finns där för mig, hon ställer upp till 100% i vått och tort de har hon alltid gjort,
vi är som helan och alvan helt enkelt, hon tänker med vänster hjärn halva och jag med höger, eller hur var de?
om man sätter i hop oss så har vi allt, hon har de jag saknar och jag har de hon saknar,
helt ärligt så är jag lite rädd för att vi ska skiljas åt då vi börjar på två helt olika skolor, men jag vill inte tro de,
matilda är den jag behöver mest, har jag hon har jag allt. när jag tänker tillbaka på allt vi har gjort tillsammans så fäller jag en tår, allt bus, alla skratt alla gråt, alla bråk...
minns när vi smet ut och spinkade på krille och liddo,
alla bad minnen man har från båthammnen, naken dopp osv...
när vi pallade äpplen och blev busted, när vi blev jagad av en hund som bet mig i foten,
när du jag och fanny steekte på norrstrands stranden utanför mig, när vi hade med oss vatten pistoler och sköt iskallt vatten på folk, de var tider de!
de finns inga tvivel på att jag saknar den här tiden, och jag hoppas att de förevigt kommer vara vi två,
jag vill aldrig förlora dig, jaag älskar dig mer än vad jag älskar någon annan!
jag kommer alltid att kalla dig för min matilda, min bästaste bästaste vän!

jag kommer alltid att älska dig anna matilda renberg, no matter what!





Kommentarer
Postat av: Älskling

Naaw älskling! kommer alltid var vid din sida! och att vi går på olika skolar gör inget.

Vi har så mycekt kvar vi ska göra, åka utomlands osv..



Men bilderna amanda! gurkbilden, tuggumit, alla;o

Men älskar dig ändå stumpan!



Dom här två veckorna utan dig kommer jag inte klara igen!:( kom hem snabbt och tänk på mig varje dag, speciellt näru solar! tänk att du kan ha en vit person bredvid dig (jag)



kommer alltid vara a'i + m'r no matter what!

Puss älskar dig av hela mitt hjärta!<3

2011-01-25 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0