@arcus you know

hemma från arcus, grym dag/gårdag!
började med att jenny kom till mig , sen skjusa pappa oss vidare mot busstationen, träffade lite folk osv...
vi missade iaf bussen eftersom de stog haparanda på den, blondiner som vi är-.-
aja vi tog den senare bussen så vi var framme tp 12 i luleå ...
på bussen fick jenny reda på att hon kunde ha en kod till sin mobil så hon vart överlycklig helt seriöst!
aja på kvällen låg vi och laddade hem olika spel och program, jenny tog hemnå prutt ljud som hon nööööötttte sönder,
hon låg och skrattade som en liten unge, ojoj dagens ungdomar?
vi kom in säng 2 kanske? vaknade halv 9, vi steg upp, packa och fixa oss sen for vi mot arcus
dagen har varit grym! första matchen vann vi mot luleå med 3-1?
mellan matcherna svammlade vi på och såg matcher!

hahah, jag och jenny hade gjort en fruksallad som vi hade med oss, av ngn anledning så fick jag lust att kasta en äppel bit på frida, men den for lite långt så jag råkade träffa bodens tränare, .....
så han vände sig om och ba; men var de som kasta.... vem va de som fucking kasta, hahah vi höll då på att dö iaf, ngn som antecknar?      bra!

nu sitter jag hemma i sjuk stugan och gör inget alls, skulle ju vara med matilda men hon är sjuk den stackarn ;(♥
eftersom alla är sjuk är hemma så ska jag duscha sen blir de utgång,

ointressant jamen nanting ... ;'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0