I have eaten up inside

är sjukt dåligt på att uppdatera, men jag lägger min största energi på skolan och fotbollen just nu!
är även på sjukt dåligt humör, vet ej varför..
aja jag for och gymmade i dag, vilket verkligen behövdes! sen for jag hem till mamma, packa lite saker osv
sen kom pappa och hämtade mig, gick i duschen, mitt i allt ihop så tog varmvattnen slut, när jag hade hårinpackning och ansiksmask på, great! -.-
har ju som sagt frysigt gode mycke sen dess, kommer troligtvis vara sjuk i morn! 7kt kul!!!!!!

lämnade även in ansökan om gymnasieval idag, så den 10 februari ska fara till luleå på skolan där och  "visa vad jag kan" en lycko spark skulle behövas eftersom de känns som att alla där kommer var kung.....
träning och plugg står på schemat i morrn, pepp

slänger in lite bilder som jag lovade på helgen/veckan som gått


lill kröjmar'Nn

testade matilda vibra tone

säbbä på sporthallen

ämma


lagfesten i lördags,

Kommentarer
Postat av: bababa

hakljsljdsajk

2011-02-01 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0