så kallad "vän" byebye

jag och matilda for till oskar, matilda for hem ganska snabb vilket jag förstog, skulle ha gjort likadant!
var där i 5 min sen gick jag till henne, blev att vi pratade osv, var gode så skönt.
sen kom emma, satt och pratade hela kvällen, skulle vara hemma 12 och emma skulle gå förbi oskar för att hämta nå,
hahaha på vägen gjorde vi en busig sak, hehe, nää men nöden har ingen lag, ellller hur var de?
blir att borsta tänderna sen slagga, mycke skön-t


har jag sagt att jag älskar dig snyggis?
jag älskar dig över hela mitt hjärta, och när jag säger de menar jag de!
dina problem är mina problem, jag vet att du har de jobbigt just nu,
och de är nog inte många som förstår de med tanke på deras beteende mot dig..
men dom kommer att ångra sig, de lovar jag!
du är de bästa som har hänt mig, även fast vi bråkar i bland, men de gör systrar riiight?
du är världens finaste och kommer alltid att vara
äkta vänskap rostar aldrig, du är och kommer alltid vara min bästa vän no matter what!
finns alltid för dig och de hoppas jag att du vet!
jag älskar dig anna matilda renberg jävligt högt!♥





Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar dig med!

Det finns inge bättre!<3

2011-01-06 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0