är det de här du kallar kärlek, vill jag inte längre vara med!

i fredags var jag med pontus nästan hela dagen, for till han efter jag hade ätit, var hos han ett tag sen for vi till veronica och lämnade fridas laddare, sen for vi hem till pontus, blev att jag sov där :)
på lördag morgonen kring 10 for jag hem och gjorde mig klar, klockan halv 12 hade vi samling på björklunda, när alla hade samlats så for vi mot haraholmen där vi skulle köra gokart! alla körde samtidigt och det var sjukt kul!!
efter det for vi och åt på blå ängeln, direkt efter det for vi på strömbacka och spelade volleyboll, "gamlingarna" mot "fjunisarna" ;) vi spelade rätt så länge ändå, kring 4 drog dom flesta hem. det blev fix med jenny hemma hos mig :) vi drog ut med cyklarna och köpte dricka och chips sen for vi runt och cyklade, mys!
efter ett tag då folk trillade in på björklunda for vi också dit, vi lekte lekar osv, grymt mysig kväll!
efter ett tag då alla damer skulle vara ut så drog vi också, vi stannade till hos sebbe och pratade med han och några till men det var gode så kallt så jag och jenny for hem till mig :)
och idag har jag inte hunnit göra så mycket, vi får visst främmande och si så där 10 minuter och jag är inte så redo för det, ska stänga in mig på mitt rum med jordgubbar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0