det syns så tydligt

igår for jag och familjen på IKEA hittade en massa saker till köket och vardagsrummet + en massa onödiga saker!
när jag kom hem gjorde jag mig popcorn och satte på en film, matilda kom och gjorde mig sällskap! som om jag har saknat henne!! vi pratade en stund sen for vi till chrille där det var några :) träffade även max som jag inte har sett på länge känns de som. vi for iaf ganska snabbt ifrån chrille till björklunda, där körde vi röv dunk men det sög osv så jag och matilda for hem till mig och mös i sängen framför scrubs!
hon for hem kring ett kanske, jag gick ner och borstade tänderna och sen slängde jag mig i sängen :)
nu idag har jag inte hunnit göra så mycket, sett klart filmen som jag började se igår, ätit frukost och snart ska jag klä på mig, vet inte om jag ska dra in till stan eller vad jag ska hitta på. känns som att jag bara sitter hemma och ruttnar nu när frida, marcus och pontus är på gothia.. jag vill oxå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0