'¨'¨'¨'¨'¨'

Har du kramat någon? Ja
Har du hatat någon? hata är ett stark ord.. 
Har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? att jag är!
I vem? pontus
Kan du vissla? Yes
Äger du en dildo? Nej
Äger du en mascara? Jodå
Äger du mer än 5 olika Foundation/puder produkter? tror de
 Är du fjortis? Inte vad jag tycker
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? jo
Kan du köra skoter? Klart jag kan
Kan du leka apa? säkert
Är du brunett? nae
Är du blond? Ja

Senaste?
Vem fick du sms av senast? pontus
Vem skickade du sms till senast? pontus
Vem ringde dig senast? pappa 
Vem pussade du senast? pontus
Vem kramade du senast? pontus
Vad drack du senast? Vatten
Första bästa kompis: matilda renberg!!
Första husdjur: kanin? 
Första semester: grekland
Första piercing: Öronen

Sista bubbelbadet: för någon vecka sen
Sista spelade cd: Lyssnar inte på cd
Sista gången du grät:minns inte
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Fått ditt hjärta krossat? beror på hur man ser det
Busringt till nån? johodå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0