"jag har bättre för mig"

vaknade kring tio, matilda kom förbi mig och sa hejdå. var ganska sorligt faktiskt.. men hon kommer ha de kul och det är huvudsaken :) tog även "farväl" av gisli som åker ner till Island ikväll och han ska vara där hela sommaren :( men jag åker och hälsar på han i agusti så det kommer bli nice!
jag hampus och simon trog till poolen och badade, fast vi vart inte så länge där. nu har jag iaf städat mitt rum och fixt och donat så nu ser man golvet :) nu ska jag nog bara slappa resten av dagen har som ingen ork till något annat, det är btw första riktiga sommarlovs dagen utan jobb idag! så ska fira det med att tjocka framför tv:n peeeerfekt! jag kanske har sagt det men ikväll ska jag på middag på nolia i ishallen, alla som har dömt på psg är bjudna på middag :) lär bli mycktet bra :)
efter middagen far jag och är med p :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0