ser det ut som om jag lackar? mer som om jag tackar dig

blev less på att vara hemma så drog till sebbe, där var tobbe, sofie, julia, brolle och lasse, vi drog nästan direkt till b-lunda för att leka någon lek, fattade den aldrig iaf, rövad någonting hette den tror jag? jag och lasse tog epan till max och tog oss varsin milkshake, efter ett tag kom dom andra med, vi drog en sväng på tio till tolv oxå,
på vägen till öjebyn såg vi en älg, coooolt! lämnade av lasse på b-lunda för att han skulle hämta moppen, sen for vi till hammenviken och bada! kom en massa annat folk också, bla jonas! for där ifrån för ett tag sen, läser bloggar, äter chips med dipp, dricker loka och mår allmänt bra :)

tog inga bilder eftersom jag fick slut ström i mobilen (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0