sluta ta allting så jävla uppenbart och sluta lev i 2007

behövde bara döma två matcher så slutade kring fyra, gode så chill :)
efter åt for jag in till nolia en snabbis men vände lika fort, for hem och duschade och sen for jag och kollade på läns matcherna med pontus och marcus. sen for vi hem till pontus och såg film osv :) efter det for jag till kalles och hälsade på pappa, såg även en tjej som gick in på kalles, hon slog rekordet med att ha den fulaste outfiten ever! trodde att det var ett skämt.. iaf nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting, alla i huset sover så har ingenting alls att göra, är inte så värst trött heller men ska nog krypa ner i sängen och gör ett försök till att sova, i morrn ska jag se när tobbe spelar med läns klockan elva tror jag att det var, så blir ändå att stiga upp hysat tidigt.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0