sorgen kan ingen ta i från mig, men jag tänker aldrig låta dig få se mig svag

får se.. idag har jag inte gjort mycket alls, pontus kom hem idag, äntligen! han kom till mig kring 2, vi gjorde inte mycket alls, bara slappa. grymt skönt att han är hemma!! skulle egntligen vara med frida och marcus ikväll men frida är fast på arlanda stackarn.. men hon kommer hem i morrn så måste träffa henne med :)
före maten for pontus hem, efter maten for jag till emma där hon och matilda var. vi for snabbt till hammenviken där en massa andra var, dom badade osv, vi bestämde oss för at fara till emma, där blev vi bjudna på glass :)
sen efter ett tag for vi till max för att matilda skulle få sin is.. ;)
alla andra for medans jag for på challange och träffade pappa som jag inte har träffat på länge, var skönt att se honom igen! dagen planer ser ut som så, hammenviken med pontus, säkert någon mer oxå, marcus om han inte jobbar?  ska iaf försöka sova nu så jag orkar upp i morgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0