tjo gangster, fett jao

hej amanda här, jag och min stora röv sitter i fridas knä, phille är fett snygg!!!
nu blir pontus arg, sofie smsAR, frida skratt och smeker min rumpa. chrille är inloggad på facebook frida ork it,
jag har skrivit på en dator förr frida tar på mina fett valkar, oskars rullstol har inga stödhjul
phiulle drar över med den, oskar sjunger justin bieber, nu ska lasse möta emil johansson i cs jens stänger in sig på rummet med linnea, ohlala
hanna är söt idag med mer. lasse är en p12, någon som vill smeka oskars penis? phille vill
sebbe vill köra rullstol, phille har suttit i rullstol förr, han har brytit båda benen samtindigt en gång, jag är cool
men han skojjade bara, chrille är sämst, får du bonge frida? hahahahahAHHA cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0