mitt hjärta blöder på riktigt den här gången

mamma drog mig undan och berättade beskedet, fan oxå sebban
tänkt att en människa som har så mycket kvar att leva precis har avslutat sitt liv.
en människa som verkligen förkänade det bästa man kunde önska sig.. hur kunde du? ingen vet egentligen varför
jag kommer aldrig att glömma när jag och pappa hälpte dig med att flytta från stan, då du skulle flytta till dublin, det såg du framemot! jag kommer aldrig heller glömma när vi var på stugan med morfar och vi byggde snö gråttor, det var du fan kung på! eller när vi tolkade med bobben baki morfars slöa skoter ;)
sen på den senaste tiden sågs vi mest då du kom och spelade poker med pappa, du lyfte alltid upp mig i dina armar då du skulle fara hem, hejdå kusin vitamin sa vi när vi inte skulle ses på ett tag.
jag träffade ju dig på stan för inte så länge sen, du log mot mig med ditt stora fina leende, ett sånt som bara få har. jag kunde aldrig ana att det skulle vara den sista gången vi skulle ses, för alltid.. aldrig mer! senast psg lånade du ju våran husvagn som du sov i öjebyn, varför for jag inte och hälsade på dig?
du var genom snäll hela du, kan kunde bara inte tycka dåligt om dig!!
letade i mina lådor och hittade en ram med ett kort på oss, julen 2001, till julen blir det 10 hela årsen. när jag tog fram fotot satt en slags fjärill på fotot, när den sen flög i väg satte den sig på min fönster och där sitter den, jag inbillar mig att det kan vara du! som bara vill säga hej och se hur jag har de. jag hoppas verkligen att gräset är grönare på andra sidan för din skull, du ska veta att du alltid kommer vara världens bästa kusin vitamin fastän du är på andra sidan nu.
om de fanns någon sak vi skulle kunna göra för dig, vad som helst! det här ska inte vara den sista utvägen!!
du ska veta iaf att saknaden efter dig är stor, det finns många som sörjer över dig sebban, om du bara visste.







jag kan fortfarande inte fatta det, man inser inte vad man har förens man har tappat det, så är de.
nu får vi alla leva på minnena från dig, sebastian winnberg - världens bästa kusin, föralltid!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin skrivet gumman <3 vi har många minnen med Sebastian, bara fina minnen <3 <3 <3

2011-07-22 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0