livet är fult, du är fagert

träningen var chill, vi spelade fotbolls tennis och sen spelade vi :)
efteråt for jag hem och åt, duschade sen kom emma hit, vi bestämmde oss för att ta gummibåten och fara och grilla med folk på fingerman ;) det tog underfär en timme dit.. men det var trevligt folk och väldigt mysigt :)
jag och emma kom iaf nyss i land, tror jag ska ta en lång varm dusch eftersom jag är blöt och genom frusen, allt är mina söta fina vän lars fel -.-  i morrn tror jag att jag ska bojkotta att ställa väckar klockan, det lät grymt lockade!


här kommer iaf bilder som jag har samlat på mig under en låång tid :)




korv försäljning med dessa snyggingar!

i fredags hos voka

jenzy <3333

IKEA

"kurragömma med max och hans moppe"

mekk

köpte jeans när jag var på stan med matilda, har inte listat ut om jag gillar dom eller inte


matildas moppebil strejka vid ica..

killarna puttar - som det ska va!

epa sluskade med tobbe


en del av köket det "nya" köket

idag, min och emmas mysiga båt tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0