aldrig ska jag sluta älska dig

dömningen gick bra, 140 spänn rikare ;) morgondagens kvällsplaner hör jag redan nu kommer att bli bark, föräldrar ringer runt till varandra osv, sen tycker ingen av dom att vårat ställe är en bra plats, vilket jag håller med en viss del, vilket folk som helst kan komma dit och förstöra osv, nog med de!
efter att jag dömde for jag ut och sprang eftersom jag missade min egen träning, trodde jag skulle hinna men icket! han även klippa gräset :) har en liten aning om vad jag ska ha på mig i morgon, blir en gammal rosa klänning med vanliga svarta pumps! bra att du är ute i tid amanda, jätte bra!!!!!
ska hoppa in i duschen och smörja in mig ett lager till! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0