ett leende på läpparna är vad jag saknar

for till pappa för att ta ner tältet, var inte lätt att göra det själv..
 sen följde jag med mamma till dollar i hopp om att få lite nya saker till rummet men icket! sen for vi till mormor och hämtade  tvätten.. sen hem och byta om, fanny kom och hämtade upp mig sen for vi till sunderbyn för match! brudarna tog med sig tre poäng! så jävla skönt ;)
orkar egentligen inte upp och jobba i morrn, men men.. var tänkt att jag och isabell skulle måla i veckan men alla säger att de ska regna så då vet jag inte vad vi ska göra..  efter matchen for jag hem gick direkt till bodan och drömde lite.. efter det har jag bara suttit vid datorn och ruttnat bort!


Här kommer iaf bilder från förr förra veckan, förra veckan och idag!

sötis fanny kommer sakna "tomten"

examen kvällen!

snygg sara!

"jennie" steeker

mitt söta dagis barn ger mig killbasiller

hagen

gjorde om min klänning som jag köpte i indien, före:

efter:

shopping!


tycker egentligen att sånna här är jävligt fula men ..


+ ett par svarta jeans

matchen idag, ni är bäst!!


Kommentarer
Postat av: fankan

Så hemsk bild. Men jag låter dig har kvar den för jag kommer faktisk sakna min tomte! <3

2011-06-20 @ 23:50:15
URL: http://fannylindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0