jag borde byta stad

har städat ut HELA min garderob och fint vart de! frida kom förbi och hämtade sin telefon samt att hon gjorde mig sällskap, fast hon satt messt och klagade på alla kläder jag slänge, enlig hon hade jag slängt ut dubbelt så mycket kläder som hon äger, flickan är inte riktigt klok! efter ett tag kom matilda förbi och gjorde mig sällskap, vi pratade osv fast hon for efter jag hade ätit, hon skulle vara med grabbarna ;)
febern stiger fast i morrn är jag frisk för då ska jag fara på stan och shoppa! ska försöka hitta mig en examen klänning och skor, kanske också en niornas middags klänning, skulle egentligen ha den jag sydde på slöjden fast den sprack.. nog med de, ska tvätta bort sminket sen far jag och solar, välbehövligt! pusss

du kan gråta mitt på gatan men jag glömer aldrig bort vad du gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0