jag måste ta sönder dig

efter big brother for jag hem från marcus, vi gjorde inte så mycket frida och marcus såg tv i tv rummet och jag och pontus i marcus rum, socialt jamen nanting
i morrn ska jag vara med p får se vad vi gör, hoppas att det är bra väder :)
under tiden han är och tränar far jag och klipper gräset hos mammas kompis ;)
nog om det, bilderna jag lovade kommer i morrn eftersom laddaren är uppe på mitt rum och jag orkar inte springa och hämta den .. (a) tror jag ska borta tänderna och lägga mig, känner att ögonen börjar bli lite tunga..
hoppas att jag mår bättre i morrn, mitt humör far direkt då jag är sjuk kan bli otroligt jävla arg..
hoppas på det bästa! pussss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0