underbart..

vad är de för bugg med blogg.se? kan inte se min statestik..

iaf har sovit sjukt dåligt i natt, vaknat flera gånger om, ibland har jag svettats som en gris eller frusit arslet av mig, iaf vaknade kl 5 gick ner och hämtade en alvedon dricka och feber termometern, försökte somna om men det gick inte, så nu ligger jag i hallen med datorn, eftersom internet inte funkar i mitt rum, f.m.l
hur sjuk jag än är så ska jag fara på stan idag! brabra tacktack hejhej
ska smyga mig ner och lägga mig i soffan och se på tv, bra tidsfördrift!
ååh pallar inte att vara sjuk, desutom verkar det blir sjukt bra väder idag, men en annan sitter hemma och ugglar! (yy)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0