soliga lördag

tänkte berätta mer om kvällen, det började med att jag for och hämtade upp emmaö,
sen for vi hem till mig och fixade oss osv, sen for vi ut med epan igen, den här gången for vi till willys för att köpa flåååd. sen for vi till sabels där bara marcus rasmus och ngn mer var, så då for vi en snabbis igen.
sen kom vi tillbaka och den här gången var det betydligt mer folk! vi var där ett tag, sen for jag och marcus in till badhusparken, där träffade jag pontus! han följde mig och marcus till benne i stan, där var det fest osv, frida var även där så hälsade på henne :) sen for jag och marcus tillbaka till sabels där ingen var, så då drog vi till hammenviken där alla var. var där en stund sen for jag in till stan igen, träffade pontus ännu en gång! :)
vi for på big boy där många var, bla jenny sara tess och elin! efter ett tag for jag och frida till hammenviken där var det betydligt mer drag! stannade där till två sen for jag hem :) lyckad kväll om du frågar mig!
idag vet jag inte vad som händer, ska hjälpa mamma med att måla, sen ikväll ska jag vara med pontus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0