en del var ett spel

blev att jag stannade hemma ikväll, cyklade till ica för att handla till min kära mor :)
sen gick jag en sväng med Alice sen har jag inte gjot så mycket mer. fasar för att stiga upp och fara och jobba i morrn vi ska fortsätta med att skrubba tennisbollar och skura rent ALLA stolar på hela dagiset -.- känns inte så lockande.. sen slutade min favorit tjej på dagiset Elvira idag :( som jag förövrigt fick ett jätte fint armband av, hon fick ett av mig med, hihi :) har egentligen träning i morgon men ska stå över den eftersom jag nu måste bli frisk, tror pontus lag har match i morrn men han ska inte spela så följer med han och kollar :)
sitter förövrigt och ser världens kanske sämsta pojkvän och det  är sjukt hur dom beteer sig mot deras flickvänner! om jag hade varit i tjejernas skinn hade jag sagt hejdå fore a long time ago!
ska stänga av tv:n och sova! pusss


hej jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0