även fast jag inte bryr mig ett skit, så måste jag erkänna.. de gör ont

okej jag lovade för mycket med bilder, hittar inte kabeln.
sitter jus nu på fb och chattar med frida, haha sötis!
i morrn är de valls som gäller och de känns som att halva norrbotten kommer att spendera sin morgon dag där, aja kul med lite folk!
blir nog mest troligt inte så länge där, jag och jenny ska ta några åk i backen sen är de cafeterian som gäll!
vi kanske ska jibba lite i big jump, äga lite you know, ähh alla kommer avguda oss så vi skippar nog de...
känner redan nu hur träningsvärken smyger sig upp i både ben och armar,
kl 5 är de klubb kwel på intersport, få se om klubbdressrna lever upp till förväntingarna så man skickar hem en!
direkt efter är de träning på lf,
sitter samtidigt nu och kollar på skyddskal, är lite lätt sugen på att klicka hem någon, men jag kan inte bestämma mig för en färg, vill ha ALLA! men jag väntar nog till den kommer!

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0