de är ett beslut jag måste ta

tjej kvällen var mysig, jag matilda och jenny for hem till mig kring halv 1, vi såg tv pratade osv,
vi vaknade kring 11 åt en feting frukost sen for jenny hem och jag och matilda for på lf och såg munksunds damer mot blåsmark? efter ett tag kom emma och gav oss sällskap, de var iaf grymt kallt så vi gick in till gallerian och drack en chai latte, och de var ingen höjadare för ngn utav oss, sen började vi gå mot lf igen, jag for tp direkt hem eftersom jag har prov i morrn, så nu sitter jag här hemma, ska plocka ihop i mitt rum, ren bädda osv, hade tänkt se hockeyn men vi har it den kanalen, fuck. så blir att plugga ist, kul liv
träning kl 9 på pitholm, fys döda mig


du är en kämpe av dess like, du vet vem du är och jag älskar dig gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0