jag måste passa på innan tiden är inne

har gjort mig en liten fruktsallad, dagen på valls var dryg och överskattad, men ändå helt okej!
påvägen hem i bussen fick jag veta att jag har fått sommarjobb känns då grymt bra!
efter valls tog jag mig en pn framför tv, sen hämtade jag upp fanny sen for vi mot intersport där beställde jag en ny mjukisdress♥ och annat.. efter de for jag och jenny oppa träningen, den var tp ganska kul, fast de gick sämst,
har fått sjukt ont i hälsenan, leif trodde att de var en blödning eller inflammation, så måste nog kolla upp de där!

ska försöka komma mig i säng tidigt, halvdag i morrn vilket menas att jag far hem städar huset, pluggar, sen far jag in till stan och hälsar på mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0