lär dig krypa lär dig gå, lär dig hata skellefteå

svar; men iaf snyggare än vad jag var, lejd fan!

wille kom hit för en stund sen. vi såg hockey och eftersom han är skellefteå fan och jag luleå, så är jag lagomt stolt!
jag tycker ändå synd om pojken eftersom alla här hemma hejjar på luleå.. men men hejjar man på fel lag så gör man!

han for då iaf nyss, suris♥ han ritade en bil som jag nu ska öva på att göra, jag ska gör en liika fin, (kommer aldrig att hända)  ska göra mig nå att äta sen ska jag sova, fredag i morrn vilket betyder helg, så förbannat skönt!  jag och mamma ska in till stan i morrn och kolla på nå skor, äntligen
efter de ska jag plugga, sen blir de fix och middag på challange, mega!


sov gott, och william om du läser de är, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: wille

klart jag läser, älskar dig med! ♥

2011-03-25 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0