Tusen lögner har gjort mig kallare

härligt statistiken går uppåt, skolan har gått förvånandsfärt fort, har träffat alla mina sötnosar!
har just nu svenska läspass, men eftersom jag har läst ut min bok så fick jag sitta framför datorn!
och sebbe hälsar att han har läst 3 sidor på en halv timme! grymt
efter de här har vi hk, tror att vi ska göra plättar, jag och david kommer att äga som vanligt! :)

efter skolan/ ikväll ska jag plugga sen belönar jag mig själv med en milkshake och fint efterlängtat folk på max, puss på de!

hajn snyggingen har varit grymt saknad!


Kommentarer
Postat av: Tomjennifer

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-07-20 @ 09:46:12
URL: http://tomjennifer.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0