don't bee drag just bee a queen

efter skolan gymmade jag, gick väl sådär.. hade inte lust ork eller tagg..
i morrn är det innebandy tunering i norrfjärden, får se om jag ska vara med eller om jag ska vara "coatch"
innebandy är inte min starka sida och jag tycker inte om att göra saker som jag inte behärskar.
skulle egentligen sitta ute på en läktare i svensbyn och kolla på match med frida, men hon ligger och är sjukling :/
ska torka håret och ta på mig stor - pappa- softar-  kofta och lägga mig framför tv:n och dega, skulle inte sitta fel med en godis påse men jag ska vara duktig och hålla mig..

längtar till dagen före examen då kommer finaste underbaraste lill emma hem, guuuuud vad jag har saknat henne, du kommer få stå ut med många pussar ! :-* säger bra.. de kommer att rocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0