fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

efter jag hade ätit for jag till marcus istället, där var frida och marcus, sen kom pontus :)
vi såg på tv osv, slagga en stund på golvet.. gick och lämna moppen på pappas jobb, eftersom den läcker olja igen -.- sen gick jag hem, sitter och lyssnar på musik för mig själv i mörkret, himla skönt!
har slut ström i telefonen, och laggaren är hos mamma -.- FML




jag kommer sitta på din säng tills du ber mig gå hem, men jag vill hinna säga allting innan jag ska gå,
älskling vänta två sekunder, snälla låt det vara som i en film

Kommentarer
Postat av: Sara

Fatta att vi måste hitta på nå kuligt! SNART! :) puss

2011-05-22 @ 01:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0