jallajalla de finns kebab till alla

efter skolan for jag in till stan, gick med frida och lina :)
efter ett tag kom marcus, så vi bestämde oss för att fara hem till han, vi gjorde inte så mycket, såg hockey och filmerna som jag sara jenny och såfia gjorde på so;n, kiiing, trängdes i sängen, frida höll på att sparka ner marcus dator i golvet, kring halv 5 gick jag till lf, heh ;) sen tillbak till marcus, stannade där ett tag sen var jag tvungen att fara hem, kl åtta ska vi äta, får se om far tillbaka till marcus eller om jag stannar at home!
i morrn blir dagen super! stiger upp tidigt för att duscha osv ... sen far jag in till stan och köper en present till min finaste syster som fyller år på söndag, sen far jag på lf och ser match, senare på kvällen står grabbarna för middag (yy) sen på kvällen hittar vi väl på nå, gr8 :)

sa jag att jag är så jävl nöjd just nu? och frida jag älskar dig, utan dig hade jag inte haft de jag har idag! tack vännen för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0