sexy boy

dagen började med att jag försov mig till 8, slänge på mig kläderna och sprang till matilda, åkte med henne till skolan, kvart i 9 hoppade vi på bussen som körde oss till bio 3an, dörst fick vi se 3st filmer som elever hade gjort, sen fick vi se själva filmen, jag saknar dig..  haha garvade sönder då jenny syntes as mycke!
dom hade dock klippt bort " min replik" men de gjorde inte så mycket så här i efter hand, för så som jag såg ut -.-
helt hemskt, efter filmen åkte vi tillbaka till skolan, vi gick och åt sen hade vi tillval sen slutade vi. :=)
matilda skjusade hem mig,  och nu sitter jag här tror jag ska gå och se lite tv,
kl 7 är de träning på lf, tror PT skulle vara där och ha ett repotage (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0