hur länge kan man blunda för verkligheten?

som sagt i går kväll for jag och pontus till fridas farmor och farfar på guldkusten! vi fick vänta ute eftersom att frida var på konsum och köpte godis!! under kvällens gång var det Jag, Pontus, Frida, Marcus, Petra, Elin, Hanna, Fanny, Isabell, Jonas och Amin, hoppas att jag inte glömde någon :) vi såg fotboll osv, på kvällen kom jag och frida på att vi skulle bada fast vi hamnde i badkaret till slut, hehe.. kring halv 12 for jag och Pontus hem :)
Idag steg jag upp och hämtade frida, sen rullade vi mot lf vi såg pojkarnas match, blev lite förbannad osv, frida know vad jag menar ;) men dom förlorade tyvärr ;(
efter de for vi på max och värmde oss, sen kom marcus. vi förhörde frida på moppe frågor efter som pluttisen har prov i morrn så då fick hon ångest så då for vi hem till henne för att hon ville plugga. Pontus kom senare, vi såg på film :) i morrn ska jag och några fler fara på pentryt och äta lunch, lyxx ;)
egentligen hade jag träning men jag hade sån grym huvudvärk så jag hoppade över den faktiskt.. nu har jag ångest så jag jag ut och springa i morrn!
senare på kvällen vet jag inte vad som kommer att hända, hoppas på något bra!

det var tider de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0