jag är din så länge du till åter mig att vara din

går kvällen/natten med brudarna var galet bra! vi for på max och käka, vi for på kiosk piraten och köpte mjukglass, sen for vi och spelade volleyboll på strömbacka! :)
dagen har bestått av brännbolls tunering och blod svett och tårar på syslöjden, när min klänning äntligen var klar och jag skulle testa den jaaa nog var jag för fet för den så den sprack, jåååååååååådåååååååå, fuck that shiit!
måste sätta mig att beställa hårförlängning och skor till examen, kanske är det dags ?
halv sju ska vi tillbaka till skolan för att repa inför i morrn, känns inte bra eftersom jag har ont i halsen.
efter vi har tränat klart far jag till emma och hämtar min väska med saker så då kommer bliderna från igårkväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0