värsta dagen eveerrr

HELVETES SÅ DÅLIG DENNA DAG HAR VARIT!
börja med att jag for till skolan, där blev vi överaskade med att vi skulle ha muntligt NP i matte, gick jettte bra-.-
på hålet for jag hem och hämtade gympa kläder, kl 11 for jag till tandläkaren för att fin schystera? mina tänder
blev sådär nöjd, dock gjorde hon bara på en sida så nu får jag gå ojämn i käften si sådär 21 dar ?!
sen senare på dagen hade vi skolfoto, och seriöst jag dööör så jävla hemsk fotograf! han måste ha fått sin jävla utbildning i ett flingpaket! sen på gympan hade vi biep test, jag kan inte ha åt sittande skor utan att tejpa så jag var tvungen att springa barfota, gick super, eller? 
ska ta disken, sen duscha sen sängen, punkt! 




resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0