kul med frågor!

linnea om njuter av en fett bra kväll med fina brudar!!:
kan inte du berätta om ditt hus? hur det ser ut invändigt (detaljerat) tacksam för svar!

oj vilken fråga, kan försöka så gott som det går.

jag bor i öjebyn med min mamma. Vårat hus är ett vanligt svensson hus.
Man kommer direkt in till hallen och rakt fram är badrummet, ett bubbelbadkar med dubbla handfat och en toa förstås ;)
direkt till vänster är en trappa upp till mitt och min systers rum, på övervåningen är det två garderober så vi har som varsin walk in closet. Sen har vi även en toa uppe också.
sen har vi ett kök som inte alls är så stor och speciellt. Från köket är det ungefär 3 trappsteg ner till vardagsrummet, där har vi en soffa två fåtöljer en tv och en öppenspis, dock ska vi göra om en hel del åså!
på gården har vi en grillplats, ett lushus, en boda, ett garage och ett soldäck med en jacuzzi, fast det är inte klar än.

tror jag har fått med allt och hoppas att du är nöjd med ditt svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0