håll hårt om din goda vän för där ute finns det gott om ormar

seg upp kring sex, har duschat och bara tagit det lugnt. Nu ska jag gå och föna håret så det är klart. Idag blir det att checka in på hotellet sen lär det väl bli en och en annan shopping runda! kommer dock bli korsdrag i plånkan.. men mig kvittar det ;) blev endast fyra timmars sömn i natt så får ta igen några timmar på bilresan. Daggan, finaste Daggan! du ska veta att jag finns för dig i alla lägen! du förtjänar verkligen inte något sånt här!! jag vet att du är stark och att du kommer klara det här! Du ska också veta att jag älskar dig! ring eller hör av dig vad det än handlar om! Daggan+Aggan = bäst!

Kommentarer
Postat av: Daggan

Jag älskar dig, du är så fin! Tack för att du finns <3

2011-10-01 @ 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0