sinnes sjukt skönt med fredag i mårn

går åkte mamma till stockholm vilket betyder max mat hela veckan! nej inte riktigt..
jag pluggade, han fara till pontus, matilda han komma hit!

världens skönaste torsdag var då idag! ingen spanska och ingen svenska! nice du
krille hade nå jobb på strömbacka så åkte hem med han så jag slapp vänta på bussen.
Nu väntar jag på att han ska komma hem för min mage skriker mat.
Ska försöka göra lite samhälls och sen hade jag tänkt fara till frida och mys ner mig där!
Hade egentligen planerat en gym dag men det första lät mer lockande! ;)
Juste höll på att glömma, dagen fail...
mina byxor gick sönder.. men som tur var hade bea gulliplutt ett par extra med sig... hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0