var inte rädd, jag går brevid dig

Bläckvard;) om ingen sa att det skulle vara lätt:
Puss på dig finaste! Loveu<3

haha gummsi jag hade nästan glöm bläckvard och svampbob ;)♥

Jag lånar therese rum för att plugga, går ganska bra.. heh
ikväll är en riktig chillar kväll, kanske tar ett långt varmt bad med ljus, kanske blir det en tv kväll.

föresten så är det någon som har hakkat sig in på mig facebook och kommenaterar folks statusar och skriver i min logg som om det vore jag, så om någon skriver något dumt eller så så är det inte jag! just so you know

nu ska jag och min fina katt linjal jobba vidare, ( och haedil jag vet att du är avis och vill ha den) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0